luni, 30 august 2010

Raspuns la un mesaj


     " Acum ma simt aiurea, ca sa nu zic un mic gunoi o sa zic ca o hartie din cos, am reusit din nou sa te fac sa ti pierzi increderea in mine, de data asta mai mult decat prima oara. E ceva ciudat ca gemenii simt foarte repede cand se intampla ceva sau cand esti trist. Te am simtit agitat azi noapte si asta a fost motivul pentru care nu am putut sa dorm, pentru ca simteam starea ta de spirit in aer. Cand m am trezit am crezut ca am visat insa am realizat repede ca totul a fost real. Acum mi e greu sa gasesc in mine fata lipicioasa de care te ai indragostit dar din tot sufletul iti spun ca nu m a schimbat nimeni si nimic, cu atat mai putin vre un alt baiat. Tu m ai schimbat pe parcursul relatiei noastre pentru ca m ai invatat sa ma indragostesc si sa te iubesc. Insa, acum simt ca te vei departa de mine pentru ca iti faci fel de fel de ganduri. Nu vreau sa ajung sa raman o amintire, dar pentru asta am nevoie sa fii dispus sa crezi in mine. Simt ca tu nu dai prea multi bani pe un < Te iubesc >, dar nu l spun pentru a scapa de vreo vinovatie ci pentru ca asa imi spune inima. Mai pot fi fata pe care o iubeai, cea lipicioasa care ti a intrat candva la suflet? Ma mai poti vedea oare asa ? Mi e dor de acea iubire si de acele clipe care pentru mine au fost totul. Acum e tarziu si nu mai pot scrie pentru ca aceste lacrimi nu se mai opresc"
Este ora 2 dimineata, ma gandesc la acest mesaj si somnul nu imi vine.....
Am sa ti spun ceea ce simt, punand pe o coala de hartie, ideile in rime.....
De mic copil visam la clipa cand o frumoasa fata, o sa ma cucereasca.....
Ceream prea mult? Vroiam sa fie doar a mea si inima de gheata sa mi o topeasca...
In fata unei biserici, te am intalnit pe tine, un ingeras de fata.....
M ai strans tare in brate si m ai sarutat cu foc la inima, de prima data...
Fluturasii din stomac, gadilandu ma tot timpul, ma faceau ca sa zambesc...
In scurt timp am observat, ca inima mi batea mai tare si ti am spus ca: " te iubesc "
Mi ai impartasit iubirea, m ai alintat motanel si apoi mi ai demonstrat.....
C-ai fost sincera cu mine, cand mi ai zis ca eu voi fi : primul baiat.....
Am gasit in buzele tale, parfumul deosebil al dulcetii de trandafir.....
Si am simtit ca in viata ta, n-o sa fiu doar un simplu musafir.....
Am descoperit in ochii tai, sinceritatea nemarginita si lumina stelelor.....
Dar nu vroiam sa vad la tine, incertitudinea specifica, adolescentelor.....
Am avut incredere in tine ca o sa te maturizezi si o sa crezi in relatia noastra...
Ca vom putea trece impreuna, comunicand orice si peste o perioada nefasta.....
Ma simt fericit cand sunt cu tine, caci caldura sufletului tau e asa de mare.....
Incat natura invie si se poate topi chiar si mandrul nostru soare.....
Aseara eram trist, dar mesajele din telefonul tau nu puteau sa ma omoare...
M a deranjat ca mi ai ascuns ceva si gandurile mele au inceput sa zboare...
Simt ca iubindu ne prea mult, intre noi apar si clipele de gelozie.....
Dar o sa fie bine pentru ca iubirea nu e trecatoare, ea este pe vecie...
Te voi vedea mereu o fata lipicioasa, exact ca la inceput.....
Chiar daca acum ma gandesc la viitor si mai putin la ce a trecut....
Cand nu esti langa mine, simt prezenta ta si te vad peste tot.....
Nu am nevoie de alta fata, frumusetea sufletului tau e singurul antidot...
Au trecut 2 ani de cand suntem impreuna si totul este minunat.....
Multe momente frumoase au fost, multe sunt si acum dar totusi s au schimbat...
Asa cum prea frumoasa luna, si ar dori macar o clipa sa o poti privi.....
Visez si eu la clipa n care, in mijlocul naturii, sub un clar de luna ne vom casatori.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu